Picculu MOQ per persunalizazione

Per custruisce a vostra propria marca?Per avè pennelli è strumenti di maquillaje unichi in u mercatu?Ma a quantità minima di ordine hè sempre alta per i principianti di l'affari o per una nova cumpagnia?

Ùn hè micca un prublema!Per sustene voi quì, offremu un picculu ordine per a persunalizazione.Cdisegni usuali& Culori, custumimateriali, Privatulogus, Custom Packaging tutti sò sustinutu in a nostra cumpagnia.

Supportemu i servizii di persunalizazione prufessiunale per i nostri pennelli è strumenti di maquillaje:

Semu determinati à aiutà vi prumove a vostra propria marca è espansione u vostru propiu mercatu cù i nostri prudutti superiori è servizii prufessiunali OEM & ODM.

À a dumanda di i clienti, noiancusustene picculi ordini o MOQ bassu per persunalizazione.

Un saccu di articuli sò pronti per spedite in stock.Qualchese quantità hè bella per esse cù u vostru propiu logu di marca.

Personalizemu i prudutti per voi secondu i vostri bisogni specifichi cumpresi disinni, materiali, culori, pacchetti, etichette etc.

Per prutege i vostri prudutti è i mercati, ubbidimu strettamente à e regule cunfidenziale è ùn revelemu mai i prudutti ODM o marche di a nostra cumpagnia.

Offriamu servizii Drop-shipping:

Tenemu assai articuli dispunibili in stock.È simu assai piacè di fà drop-shipping cù a vostra propria etichetta privata.I prudutti ponu esse spediti direttamente à a fine, ma senza alcuna infurmazione nantu à a nostra cumpagnia.È per l'articuli dispunibuli in stock, ùn ci hè micca requisitu MOQ per OEM.Ancu 1 pezzu o 1 set pò esse etichettatu cù u vostru propiu logu di marca.

Soluzioni one-stop dispunibili:

Dopu à a persunalizazione, cù i nostri servizii di soluzioni one-stop, i prudutti ponu esse spediti à u vostru propiu magazzinu o direttamente à i vostri clienti.

FBA hè a spedizione hè ancu benvenuta.

Venite à piglià i vostri propri pennelli è kit di maquillaje.

Per ogni dettagliu o dumanda, ùn esitate micca à fà sapè.


Tempu di pubblicazione: 15 ottobre 2021