Spazzole per maschera facciale

E maschere facciali travaglianu per rinviviscia a pelle è furnisce l'idratazione, lascendu a vostra pelle sensu morbida, restaurata è grassa.

Avete mai sentitu chì e vostre applicazioni di maschere facciali DIY sembranu più cum'è avete statu pezzatu in faccia?S'ellu ci hè una manera più pulita è più pulita di mette, perchè micca?

Una spazzola di maschera faciale face.

Non solu questu strumentu per a cura di a pelle furnisce una applicazione liscia è uniforme, ma truverete chì avete bisognu di menu pruduttu - è fate assai menu disordine - quandu l'utilizate.

Per applicà, immergete a spazzola in u pruduttu è aduprate movimenti ascendenti, longu è spazzati per creà una capa uniforme in tutta a faccia.

Avemu lanciatu una serie di spazzole per maschere facciali.

Sò cuncepiti in taglia regulare, medium size è mini size da 5cm à 21cm in lunghezza tutale.

E diversi materiali sò ancu dispunibili per e vostre opzioni.

U Pennello Applicatore di Maschere hè cuncepitu cù setole morbide, piatte o silicone per applicà uniformemente maschere di crema, gel o argilla per una copertura completa, senza messa.

Una spazzola per mascheratura fatta di fibre vegane morbide è dense chì hà una forma unica per applicà facilmente i vostri prudutti di maschera in modu uniforme è precisu.A testa di spazzola piglia igienicamente u vostru pruduttu di maschera da u cuntainer per applicà facilmente è uniformemente à a vostra pelle.I fibri sò sintetici, incredibbilmente morbidi è vegani.

Quelli sò cuncepiti cù una testa di silicone durable è antibatterica per sparghje uniformemente crema, gel o maschere senza perde un pruduttu preziosu.

I nostri spazzole per maschere facciali assicuranu una applicazione uniforme nantu à tutta a faccia, è permettenu l'applicazione in tutti i cantoni è nicchie di a faccia.

Cumu aduprà:

-Aduprate a testa di spazzola per applicà bè maschere di crema, liquidu o fangu in una strata uniforme è precisa.

-Istruzzioni per a cura: Pulite regularmente cù spazzole di pulizia è lasciate u tempu d'asciucà dopu ogni usu.

Semu ancu assai piacè di persunalizà e spazzole per voi secondu e vostre esigenze specifiche.

Per più infurmazione, sentite liberu di cuntattate cun noi.


Tempu di pubblicazione: 15 ottobre 2021